Architektura | Design | Budownictwo
Szukaj:
 

Architekci poszukiwani do zmiany frontu!

2007-10-08  Autor: Maciej Czech   Źródło: ingbank.pl   Kategoria: Konkursy w Polsce   Dla kogo: dla studentów

"Architekci poszukiwani do zmiany frontu!" to hasło promujące konkurs na new look placówek ING Banku Śląskiego. Sprawdzić może się każdy ambitny student lub świeżo upieczony absolwent kierunku: Architektura lub Architektura wnętrz.

Prace można składać do 12. października br. Łączna suma nagród to 11.000 zł.

Szczegóły dotyczące konkursu "Zmiana frontu" oraz materiały do pobrania od dziś są dostępne na stronie www.ingbank.pl/zmianafrontu.

Warunki konkursu „ZMIANA FRONTU” :

1. CELE KONKURSU

Celem konkursu pod nazwą „ZMIANA FRONTU” (zwanego dalej konkursem) jest opracowanie koncepcji zmiany wizualizacji zewnętrznej placówek ING Banku Śląskiego S.A., która:

  • znacznie poprawi ich widoczność zarówno w dzień jak i w nocy,

  • podniesie ich atrakcyjność wizualną, przez co wyróżni je od placówek konkurencji oraz bezpośredniego otoczenia,

  • przyciągnie uwagę przechodniów i zachęci do wejścia do środka,

  • będzie dobrze dopasowana do aktualnych standardów wizualizacji zewnętrznej placówek (dopuszczalna jest niewielka, lecz uzasadniona ingerencja w istniejące elementy).

Przedmiotem konkursu jest typowa placówka ING Banku Śląskiego S.A.

2. ORGANIZATOR

Organizatorem konkursu jest ING Bank Śląski S.A., z siedzibą w Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, Sąd Rejonowy w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego o kapitale zakładowym wynoszącym 130 100 000 zł i kapitale wpłaconym 130 100 000 zł, o numerze NIP: 634-013-54-75.

3. RODZAJ I FORMA KONKURSU

Konkurs jest konkursem jednoetapowym, otwartym, o zasięgu ogólnopolskim. Udział w konkursie jest nieodpłatny, nie wiąże się z obowiązkiem nabycia towaru lub usługi.

4. HARMONOGRAM PRZEBIEGU KONKURSU

  • Ogłoszenie konkursu w dn. 26.09.2007 r. na stronie internetowej organizatora,

  • Anonimowe pytania mogą być składane przez cały czas trwania konkursu na adres anna.talarek@ingbank.pl z tytułem ZMIANA FRONTU,

  • Składanie prac konkursowych do dnia 12.10. br. do godz.16.00,

  • Rozstrzygnięcie konkursu przez Komisję Konkursową najpóźniej do dn. 26.10. br.

  • Ogłoszenie wyników w dn. 29.10. br. na stronie internetowej organizatora www.ingbank.pl/zmianafrontu,

  • Powiadomienie Laureatów konkursu przez Organizatora do 31.10. br.

5. LAUREACI KONKURSU

Miano laureatów konkursu otrzymają Ci uczestnicy konkursu, których prace zostaną najwyżej ocenione przez Komisję Konkursową oraz otrzymają nagrody I lub II stopnia.

6. KRYTERIA OCENY PRAC KONKURSOWYCH

  • stopień realizacji wszystkich celów konkursu wymienionych w pkt.1,

  • oryginalność i niepowtarzalność koncepcji,

  • możliwość adaptacji na całą sieć placówek ING Banku Śląskiego S.A.

7. MATERIAŁY WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA

Wszystkie materiały wyjściowe do projektowania znajdują się na stronie organizatora konkursu www.ingbank.pl/zmianafrontu . Są to:

  • podstawowe zasady dotyczące logo stosowanego na elewacji,

  • elementy identyfikacji zewnętrznej,

  • zdjęcia 2-3 typowych placówek ING Banku Śląskiego wraz z adresami,

  • warunki konkursu.

8. SPOSÓB PRZEDSTAWIENIA I OPISU PRAC KONKURSOWYCH

Prace konkursowe mogą być przedstawione zarówno w formie elektronicznej, jak i papierowej. Do pracy powinna być dołączona wypełniona karta identyfikacyjna uczestnika konkursu (załącznik nr 1 do niniejszych warunków konkursu) wraz z opisem koncepcji. Forma prezentacji pracy jest dowolna, powinna jednak dobrze obrazować koncepcję uczestnika, umiejscowienie dodatkowych elementów i ich wpływ na wygląd zewnętrzny placówki lub elewacji budynku, w którym umieszczona jest placówka.

9. MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA PRAC KONKURSOWYCH

  • Prace należy dostarczyć na adres ING Bank Śląski S.A., Departament Komunikacji Marketingowej, ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice z dopiskiem „ZMIANA FRONTU”

  • Prace należy dostarczać osobiście lub przesyłką poleconą z potwierdzeniem odbioru lub pocztą kurierską.

  • Prace, które wpłyną do ING Banku Śląskiego S.A. po terminie 12.10. br. godz. 16.00 nie będą uczestniczyć w konkursie.

10. RODZAJ I WYSOKOŚĆ NAGRÓD

NAGRODA GŁÓWNA I STOPNIA - 1 nagroda pieniężna, na którą składa się: nagroda w wysokości 5.000 zł wraz z nagrodą dodatkową w kwocie 556 zł,

NAGRODY GŁÓWNE II STOPNIA - 2 nagrody pieniężne: na każdą z nich składa się: nagroda w wysokości 3.000 zł wraz z nagrodą dodatkową w kwocie 333 zł. W/w nagrody podlegają 10% zryczałtowanemu podatkowi z tytułu wygranych w konkursie - zgodnie z art.30 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (T.J. Dz.U. z 2000 r. Nr 14, poz.176 z późn. zm.). Nagroda dodatkowa nie będzie wypłacona zwycięzcom, lecz pobrana przez Organizatora - jako płatnika - na poczet zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, stosownie do art.41 ust.4 w/w ustawy".

11. USTALENIA PRAWNE I FINANSOWE

  • Komisja Konkursowa, w skład której będzie wchodzić 4 pracowników ING Banku Śląskiego S.A., dokona wyboru zwycięzców i przyzna nagrody.

  • W przypadku, gdy żadna z przedstawionych prac nie spełni oczekiwań Organizatora, Komisja Konkursowa ma prawo nie przyznać żadnej nagrody.

  • W przypadku, gdy Komisja Konkursowa uzna, że więcej prac zasługuje na wyróżnienie, ma prawo przyznać więcej niż 2 nagrody II stopnia. Mają wtedy również zastosowanie zapisy z pkt 10, które mówią o tym, że nagroda dodatkowa będzie przeznaczona na podatek.

  • Uczestnicy konkursu w karcie identyfikacyjnej, o której mowa w pkt. 8 niniejszych warunków konkursu, zobowiązują się przenieść na ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, na podstawie pisemnej umowy, w terminie 14 dni od poinformowania ich przez organizatora o przyznaniu nagrody, wszelkie autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi do projektu, na wszystkich znanych w chwili przystąpienia do konkursu polach eksploatacji. Wynagrodzenie z tytułu przeniesienia praw, o których mowa w zdaniu poprzednim, zostało skalkulowane w wartości nagród I i II stopnia.

  • Laureaci konkursu wyrażają zgodę na publikację ich imienia i nazwiska na stronie internetowej Organizatora przy okazji publikacji wyników konkursu.

  • Brak danych adresowych lub niewłaściwe dane adresowe Laureata wymagane celem dostarczenia nagrody uniemożliwiają jej dostarczenie i wyłączają odpowiedzialność Organizatora.

  • Wyłączną formą wynagrodzenia Laureatów konkursu z tytułu wszelkich ich świadczeń i zezwoleń na rzecz Organizatora określonych w niniejszych warunkach konkursu jest prawo do otrzymania nagród wymienionych w treści niniejszych warunków konkursu.

12. ZAŁĄCZNIK

Załącznik 1 – Karta Uczestnika Konkursu

Koszty

0 zł

Kontakt

email: maciej.czech@ingbank.pl
tel: 032 357 82 08

Nagrody

Łączna suma nagród to 11.000 zł.

Złożenie projektu

2007-10-12

Dane organizatora

ING Bank Śląski SA


 
 
Copyright by W-A.pl 2002 - 2025 W-A.pl Projekt i wykonanie .apeiro