Architektura | Design | Budownictwo
Szukaj:
 

Możliwości reklamowe w Portalu W-A.pl – współpraca z Cormedia

W-A.pl współpracuje z firmą Cormedia w dziedzinie reklamy na stronach W-A.pl. Poniżej informacje kontaktowe i inne informacje.

Firma Cormedia obsługuje sieć reklam w systemie W-A.pl. Zapraszamy do kontaktu w sprawie pobrania aktualnych statystyk W-A.pl, cenniki i inne informacji bezpośrednio w firmie Cormedia.

Wszelkie informacje o reklamach, lokalizacja reklam na stronach W-A.pl, specyfikacje techniczne, inne typy reklam, pakiety reklamowe do uzyskania w firmie Cormedia.

Informacje o firmie Cormedia:

W styczniu 2008 roku oficjalnie rozpoczął działalność nowy dom mediowy Cormedia, specjalizujący się w planowaniu i emisji kampanii reklamowych w Internecie. Cormedia w ramach swojej działalności zajmie się również tworzeniem tematycznych sieci reklamowych.

Dom mediowy Cormedia powstał w grudniu 2007, a jego zespół tworzą osoby od wielu lat związane z reklamą internetową. Dyrektorem Generalnym firmy jest Iwo Gałecki, a funkcję Dyrektora Strategicznego pełni Karol Kowalski. Wcześniej obydwaj menedżerowie związani byli z siecią reklamy internetowej IDMnet.

Cormedia specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie oferując swoim klientom pełen zakres usług, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych już kampanii.

W ramach swojej działalności Cormedia tworzy również tematyczne sieci reklamowe. Pierwszym projektem w tym zakresie jest BUDOWNICTWOonline, specjalistyczna sieć realizująca projekty reklamowe dla branży budowlanej. W jej ramach Cormedia skupił witryny, które od lat tworzą ścisłą czołówkę wśród stron zajmujących się tematyką budowlaną.

Sieci tematyczne to odpowiedź branży na potrzeby rynku. Specjalizacja w obrębie konkretnej tematyki i budowa oferty reklamowej w oparciu o ściśle określone witryny czy kategorie witryn gwarantuje stworzenie produktu reklamowego o znacznie wyższych parametrach niż tradycyjne rozwiązania. Poza tym sami klienci preferują celowane, bardzo precyzyjne akcje reklamowe skierowane do konkretnych grup odbiorców i coraz rzadziej zadowalają się typowymi produktami sieci horyzontalnych, które nadal bazują na dużych kampaniach zasięgowych. - mówi Karol Kowalski, Dyrektor Strategiczny firmy.

Kampanie realizowane przez Cormedia w ramach własnej sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline prowadzone są w oparciu o system adserwerowy AdOcean.

www.cormedia.pl


 
 
Copyright by W-A.pl 2002 - 2018 W-A.pl Projekt i wykonanie .apeiro